Laat de laatste voorbereidingen beginnen - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Francis Groot - WaarBenJij.nu Laat de laatste voorbereidingen beginnen - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Francis Groot - WaarBenJij.nu

Laat de laatste voorbereidingen beginnen

Door: Francis

Blijf op de hoogte en volg Francis

11 April 2013 | Nederland, Nieuwegein

Nog maar even en dan is het tijd op in het vliegtuig te stappen en op weg te gaan naar Cuba. Ondanks het feit dat men verwacht dat het in Nederland aanstaande zondag 20 graden wordt, heb ik er geen spijt van dat ik lekker weg kan.
Het zal even afwachten zijn of het lukt om regelmatig een verslag te schrijven, maar ga dit zeker proberen. Ondertussen is de koffer natuurlijk nog niet ingepakt. Dat komt morgen wel. Hoop dat jullie de verslagen gaan lezen en natuurlijk hoop ik op een reactie van de lezers.

• 11 April 2013 - 23:11

Rob Vd B:

Ja hoor daar gaat ze weer! Tuurlijk ga ik de verslagen lezen en reageren! Succes met de verdere voorbereidingen!

• 12 April 2013 - 07:54

Ingrid Boonacker:

Ik wil je heel veel plezier wensen, en zal zeker je verslagen gaan lezen.
    Have fun

• 12 April 2013 - 08:46

Annemiek De Roo:

Hee die Francis! Cuba dus...? Wow!!! Heb er hier thuis eentje zitten die er een paar jaar geleden ook een rondreis heeft gemaakt, en Cuba komt bijna nog iedere dag voorbij in een verhaal - erg indrukwekkend, dus! Ik hoop dat je net zulke mooie dingen gaat zien en herinneringen gaat maken - heel veel plezier, ik hou de berichtgeving in de gaten!! XX

• 12 April 2013 - 18:33

Liesb@:

Hey Francis,
    Een goede reis gewenst. Ik ga je berichten zeker volgen.
    groet,
    Liesb@

• 14 April 2013 - 22:38

Marjo:

Hoi Francis,
    Ik hoop dat je intussen bent geland en ben benieuwd naar je verslagen. Ik zou de verwondering wel eens in je ogen willen zien. Heel veel plezier.
    Groetjes,
    Marjo