Laat de laatste voorbereidingen beginnen - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Francis Groot - WaarBenJij.nu Laat de laatste voorbereidingen beginnen - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Francis Groot - WaarBenJij.nu

Laat de laatste voorbereidingen beginnen

Door: Francis

Blijf op de hoogte en volg Francis

11 April 2013 | Nederland, Nieuwegein

Nog maar even en dan is het tijd op in het vliegtuig te stappen en op weg te gaan naar Cuba. Ondanks het feit dat men verwacht dat het in Nederland aanstaande zondag 20 graden wordt, heb ik er geen spijt van dat ik lekker weg kan.
Het zal even afwachten zijn of het lukt om regelmatig een verslag te schrijven, maar ga dit zeker proberen. Ondertussen is de koffer natuurlijk nog niet ingepakt. Dat komt morgen wel. Hoop dat jullie de verslagen gaan lezen en natuurlijk hoop ik op een reactie van de lezers.

  • 11 April 2013 - 23:11

    Rob Vd B:

    Ja hoor daar gaat ze weer! Tuurlijk ga ik de verslagen lezen en reageren! Succes met de verdere voorbereidingen!

  • 12 April 2013 - 07:54

    Ingrid Boonacker:

    Ik wil je heel veel plezier wensen, en zal zeker je verslagen gaan lezen.
    Have fun

  • 12 April 2013 - 08:46

    Annemiek De Roo:

    Hee die Francis! Cuba dus...? Wow!!! Heb er hier thuis eentje zitten die er een paar jaar geleden ook een rondreis heeft gemaakt, en Cuba komt bijna nog iedere dag voorbij in een verhaal - erg indrukwekkend, dus! Ik hoop dat je net zulke mooie dingen gaat zien en herinneringen gaat maken - heel veel plezier, ik hou de berichtgeving in de gaten!! XX

  • 12 April 2013 - 18:33

    Liesb@:

    Hey Francis,
    Een goede reis gewenst. Ik ga je berichten zeker volgen.
    groet,
    Liesb@

  • 14 April 2013 - 22:38

    Marjo:

    Hoi Francis,
    Ik hoop dat je intussen bent geland en ben benieuwd naar je verslagen. Ik zou de verwondering wel eens in je ogen willen zien. Heel veel plezier.
    Groetjes,
    Marjo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Francis

Actief sinds 14 Sept. 2006
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 15299

Voorgaande reizen:

11 Juni 2015 - 27 Juni 2015

Toch maar weer het Aziatische continent opzoeken

08 Oktober 2014 - 13 Oktober 2014

Gaat het om Milaan of om het volleybal

13 April 2013 - 28 April 2013

Cubaans relaxen

27 Mei 2011 - 13 Juni 2011

Is het het zoals Nederland, maar dan ruimer?

03 Oktober 2009 - 19 Oktober 2009

Was het nu nummer 2 of 3 op mijn verlanglijstje...

25 Mei 2007 - 16 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: