Ik heb hier een geweldige conditie...! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Francis Groot - WaarBenJij.nu Ik heb hier een geweldige conditie...! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Francis Groot - WaarBenJij.nu

Ik heb hier een geweldige conditie...!

Door: Francis

Blijf op de hoogte en volg Francis

09 Juni 2007 | Peru, Cusco

Momenteel zijn we alweer een dag in Cusco. Een mooie stad dat tegen een heuvel opgebouwd is.
In Puno heb ik niet veel meer kunnen doen. Ik heb een hele vriendelijke Peruaanse dokter gezien. Mijn hoofdpijn werd van zo´n niveau dat ik het niet meer trok. Heb leuk aan de zuurstof gezeten, bloeddruk verlagende pilletjes ontvangen en een aantal pillen tegen de hoofdpijn (Sandra, Jeroen ben jaloers op jullie). Na eindelijk weer een paar nachten te hebben geslapen knap ik zienderogen op. Dit kun je alleen niet merken aan mijn conditie. Bij de minste of geringste inspanning heb ik een kloppend hoofd en ben ik buiten adem.
We zijn gisteren met een toeristebus naar Cusco gegaan. Onderweg de eerste opgravingen en een hele mooie kerk gezien. Vandaag zijn we Cusco gaan verkennen. s´Morgens gewinkeld en s´middags een city tour gedaan. Morgen gaan we naar de Inca vallei en overmorgen naar Machupichu. Ben benieuwd. Als we daarvan terug komen zal ik jullie er over schrijven.

• 09 Juni 2007 - 20:26

Margo:

Vervelend voor je die hoofdpijn. Hoop dat je er nu minder last van hebt. Het klinkt allemaal heel spannend. Zo koud als jij het had zo warm was het hier 's nachts. Kun je nagaan. Leuk he die tegenstrijdigheid. Nou meid geniet lekker verder en doe je ouders de groeten.

Groetjes van Margo

• 10 Juni 2007 - 13:40

Dimph:

wat vervelend dat je last hebt van het hoogte verschil.is monique weer opgeknapt? Nog veel plezier de komende week groetjes leo en dimph

• 10 Juni 2007 - 16:39

M&m:

leuk mailtje van je ouders maar ben nog steeds thuis ze weten nog niets jullie nog even genieten het gaat allemaal al snel genoeg zijn nieuwsgierig naar alle verhalen doe voorzichtig !!!!!
    groetjes

• 13 Juni 2007 - 22:03

Guno & Vanessa:

Blij te lezen dat het weer beter gaat. En hoe is het lokale eten? En nog de felicitaties aan Monique en Nicolas.

Groetjes