Vakantie "voorpret" - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Francis Groot - WaarBenJij.nu Vakantie "voorpret" - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Francis Groot - WaarBenJij.nu

Vakantie "voorpret"

Door: Francis

Blijf op de hoogte en volg Francis

24 Mei 2007 | Nederland, Nieuwegein

Het grootste dilemma van de vakantie. Wat neem je mee. Voor mij is dat iedere keer weer een beproeving en dit keer is het niet anders dan anders.
Ik heb het voorrecht gehad om een aantal jaar geleden voor mijn vakantie een te grote koffer te mogen krijgen. Ik leeft iedere keer weer met het probleem dat ik teveel kan meenemen. Het probleem daarbij is dat het leuk is om veel mee te mogen nemen, maar dat die vliegtuigmaatschappijen dat weer niet goed vinden. Ben al de hele middag aan het bepalen wat ik meeneem en of dit voor de komende 3 weken wel voldoende is. Zo makkelijk dat je thuis een kast (is zelfs 2) hebt om alles in kwijt te kunnen.
Voordat ik definitief mijn koffer ga vullen, wilde ik jullie alvast een stukje van deze "voorpret" laten meegenieten. Nog een paar uur en dan vertrek ik naar Ruud & Inge, om vanaf daar morgenochtend 04.00 uur te vertrekken.

• 26 Mei 2007 - 09:12

Yme:

Jullie zullen nu wel in Peru zijn.
    Ik heb de kaart er bij,en zijn jullie nu in Lima? Francis heb jij het mooie weer mee genomen.vrijdag was het hier 23C,en nu op zaterdag 15C.
    Veel plezier daar,en groetjes aan je ouders.
    Vriendelijke groet,Yme