Eigen weblog - Reisverslag uit Agra, India van Francis Groot - WaarBenJij.nu Eigen weblog - Reisverslag uit Agra, India van Francis Groot - WaarBenJij.nu

Eigen weblog

Door: Francis

Blijf op de hoogte en volg Francis

14 September 2006 | India, Agra

Hoi allen,

Hier een eigen weblog van mij. Ik ben dan niet zo'n creatief schrijver als Irene, maar dat is al uit mijn mailtjes gebleken. Bij mij komen de meeste verhalen pas als ik thuis ben.

Momenteel verblijven wij in Agra, waar we onder andere de Taj Mahal bezocht hebben. Mijn reactie is alleen maar "het zou maar voor je gebouwd worden". Onvoorstelbaar mooi.

Morgen vertrekken we met de trein naar Orcha. weer een nieuwe ervaring na de olifant rit van dinsdag. Best eng. Gelukkig was Irene er om mij door dit moment heel te helpen.

ben benieuwd wat de dag van morgen weer voor mooie en spannende dingen gaat brengen.

Groet,

Fran

• 14 September 2006 - 14:59

Jane:

Klim op je toetsenbord, ik wil alles weten!

Vergeet ook niet vast een voorproefje van foto's te plaatsen.

Heel veel plezier nog en pas goed op elkaar

dikke x

• 14 September 2006 - 18:15

Ruud:

Gefeliciteerd met je eiegn weblog. Zo kan ik nog jaloerse worden dan ik al was. Maar toch wens ik jullie beide veel plezier in de komende dagen. En geniet.

• 14 September 2006 - 18:24

Inge:

je kan beter achter je toetsenbord gaan zitten, anders krijgen wij geen leuke mailtjes te lezen.
    ben wel heel erg benieuwd naar alle foto's en verhalen, had graag in jullie koffer meegegaan. geniet ervan en tot gauw.
    knuffels van ons

Have fun!!!!!

Groetjes Chris

• 15 September 2006 - 12:05

Monique:

Heel knap hoor op een olifant en dat met hoogtevrees. Super zusje, een echte schouderklop heb je verdiend. Je kan veel beter dan dit en ik weet dat. Dus kom op met die ervaringen want ik ben zo zo zo nieuwsgierig. Heel veel plezier daar en hopelijk spoedig een nieuw berichtje.

• 16 September 2006 - 07:59

Mier:

Hoi fran,
    Uit de verhalen blijkt dat je het erg naar je zin hebt. Geniet ervan. Ik mail nog uit gebreider terug. (net terug van vak)

• 16 September 2006 - 08:01

Kitty:

Je hebt het wel weer goed voor elkaar met je eigen weblog wie heeft dit gemaakt!!Ik zal de reis goed volgen.

• 18 September 2006 - 13:31

Janka En Martin.:

Na al de berichtjes die wij binnen krijgen is het een tegekke vakantie geloven we.Heel veel lol daar nog. We wachten de rest aan foto en flim nog af. groetjes voor jullie tweetjes JANKA EN Martin.
    knuffels.