Nog niet weg, maar wel alvast een begin - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Francis Groot - WaarBenJij.nu Nog niet weg, maar wel alvast een begin - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Francis Groot - WaarBenJij.nu

Nog niet weg, maar wel alvast een begin

Door: Francis

Blijf op de hoogte en volg Francis

13 Mei 2011 | Nederland, Nieuwegein

Ook al duurt het nog 2 weken voordat we gaan, maar ik kan niet wachten totdat we weg zijn. Dat is ook de reden dat ik nu al alvast begin met voorbereiding op de reis en het reisverslag. Voor degene die het willen weten, we gaan naar Ribe, Lokken, Middelfart en Kopenhagen. Welke hoogtepunten we hier tegen gaan komen valt nog te bezien, maar ik verheug me op een land dat volgens velen lijkt op Nederland, maar dan een stuk ruimer.
Voor nu een klein stukje voorbereiding, voor straks, als we echt weg zijn, langere verslagen met wat we gedaan en gezien hebben. Ook hier verheug ik me weer op. Een digitaal verslag dat ik met jullie kan delen.
Tot schrijfs als we vertrokken zijn.
Francis

• 13 Mei 2011 - 21:46

Rob Vd Brink:

ha, ha, daar gaat ze weer! Leuk dat je alvast begint met schrijven. Ik wens je/jullie veel plezier en zal het verslag op de voet volgen (dat laatste niet letterlijk hoor) Xxx

• 14 Mei 2011 - 18:11

Mier:

Heey fran, jammer dat we niet konden komen op de verjaardagen van monique, nico en thijs, Ik(wij) willen jullie bij deze een super vakantie wensen en lezen graag de verhalen. En natuurlijk zien we graag bij terug komst de foto's. tot de volgende keer X M

• 26 Mei 2011 - 17:05

Trudy De Vries:

Hoi Francis,
    Heel veel plezier tijdens jullie reis in Denemarken. Zal je volgen.
    Liefs Trudy